ORDRE
Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse?
Du skal automatisk motta en ordrebekreftelse på e-post. Det kan også være lurt å se i søppelpost. Dersom du ikke har mottatt bekreftelsen, kan du kontakte oss på info@madeitcosmetics.com.
Kan jeg endre min ordre?
Din ordre blir behandlet umiddelbart etter at du har fullført kjøpet, så det er dessverre ikke mulig å endre ordren. Hvis du ønsker å bytte til en annen vare kan du bestille en ny vare i nettbutikken og få refundert på din første ordre så fort vi mottar og godkjenner din retur. Mer informasjon om bytte og retur finner du her.
Kan jeg kansellere min ordre?
Kansellering av ordren er dessverre ikke mulig så fort kjøpet er gjennomført. Dersom du ønsker å angre kjøpet, anbefaler vi at du gjennomfører en retur når du mottar pakken. Vi refunderer kjøpssummen så snart returen er mottatt og godkjent. Mer informasjon om retur finner du her.
FRAKT OG LEVERING
Hvor lang er leveringstiden?
Normal leveringstid er vanligvis 2-5 virkedager. Leveringstiden gjelder fra du mottar en bekreftelse på at varen er sendt fra vårt lager i Oslo.
Hvilke fraktalternativer har dere?
Vi tilbyr alle våre kunder levering med HeltHjem og Bring, med mulighet for levering til postkasse, hentested, pakkeautomat eller hjemlevering.
Må jeg betale frakt på bestillingen min?
Prisen på de ulike fraktalternativene vil bli vist i kassen ved check-out.
Kan jeg bestille til en annen adresse som gave?
Det er mulig, men da må du bruke C/O adresse.
Kan jeg spore min ordre?
Ja. Så fort pakken er sendt fra vårt lager vil du motta en sporingslink på e-post.
Det står at min ordre har blitt levert, men jeg har ikke mottatt den?
Kontakt kundeservice ved å sende mail til info@madeitcosmetics.com.
Hva skjer om pakken ikke kan leveres til min postkasse?
Vi forsøker alltid å levere pakken i postkassen din, men skulle ikke dette være mulig vil den bli levert til ditt nærmeste hentested.
Leverer dere til utlandet?
Vi tilbyr dessverre ikke leveranse til utland enda.
Må jeg betale for toll?
Det er ingen tollavgift for levering i Norge.
BYTTE OG RETUR
Du har 14 dagers åpent kjøp. Mer informasjon om bytte og retur finner du her.
Hvordan kan jeg returnere en vare?
Du kan enkelt returnere en vare. Mer informasjon om retur finner du her.
Hva er kravene for å returnere?
For å få returen din godkjent må varen være ubrukt, i samme stand som da du mottok den og returneres i originalemballasjen. Dersom varen er forseglet, kan ikke forseglingen være brutt. Returvarer vil bli manuelt inspisert og vi forbeholder retten til å avvise returvarer som ikke møter disse kriteriene.
Jeg har mottatt feil eller ødelagt produkt, eller savner et produkt i min ordre. Hva gjør jeg?
Kontakt kundeservice ved å sende mail til info@madeitcosmetics.com, så hjelper vi deg.
Må jeg selv betale for retur?
Dersom du vil bytte eller returnere en vare, må du selv betale for retur. Dersom du har mottatt feil eller skadet vare, send oss en e-post på info@madeitcosmetics.com.
BETALING OG TILBAKEBETALING
Hvilke betalingsløsninger tilbyr dere?
Vi tilbyr betaling med VIPPS og Klarna. Med VIPPS kan du velge kortbetaling med VISA og MasterCard. Med Klarna får du også mulighet til delbetaling eller faktura.
Jeg har sendt en retur. Når mottar jeg tilbakebetaling?
Refusjonen kan ventes 2 arbeidsdager etter at vi har mottatt varen(e) på lager.
REKLAMASJON
Hva gjør jeg hvis produktet mitt er ødelagt?
Hvis du har mottatt et produkt som er ødelagt, kan du kontakte kundeservice ved å sende mail til info@madeitcosmetics.com.
PRODUKTER
Hvor kan jeg kjøpe Made it Cosmetics-produkter?
Produktene våres selges kun på www.madeitcosmetics.no.
Hvordan får jeg informasjon om når et utsolgt produkt kommer på lager igjen?
Klikk på “Overvåk dette produktet” og skriv inn e-postadressen din. Du vil få en e-post så fort produktet er på lager igjen.
Tester dere produkter på dyr?
Made it Cosmetics støtter ikke dyretesting. I EU og Norge er det forbudt å produsere, importere og omsette kosmetiske produkter som er testet på dyr. Les mer på Mattilsynet sine nettsider.
Hvilken temperatur skal jeg oppbevare produktene i?
Vi anbefaler å oppbevare produktene på et kaldt, tørt sted, uten tilgang til direkte sollys og overoppheting.
KONTAKT
Du kan kontakte kundeservice ved å sende mail til info@madeitcosmetics.com.
Jeg kontaktet kundeservice. Hvor lang tid burde jeg forvente en respons?
Vi svarer på mail så fort vi kan. Gjennom høytider kan vi oppleve noe forsinkelser.